【Sweet到爆】陳貝兒大讚佢靚仔友善

    藝人陳貝兒(Janis)帶同一歲愛貓Rikka出席《動物醫生宣誓就職典禮2019》,透露已養了兩、三個月,最近愛貓還升呢任動物醫生,寄望稍後能帶愛貓到醫院探訪,把愛及甜蜜傳遞給大家。

    她謂:「依家訓練緊,好在佢通過考試,記得佢考試時我好緊張,好在pass。(咁突發養貓?)我一個人住,有佢陪就當佢係女咁。(唔使搵男友?)覺得係,依家幾開心。」

    更指昨晚與韓國暖男朴寶劍拍檔出席活動,大讚對方靚仔及友善,又教她講韓文兼請食糖,sweet到爆。

    談到日前於跑馬地撞車獲暖男護駕,問到是否新歡?

    Janis謂:「我覺得係好朋友。(本身約咗佢?)呢個世界有好多咁啱得咁橋,我都冇諗過會有余生、余太(余文樂夫婦)喺度(冇受傷?)冇,架車花咗少少,當場settle咗,對方賠咗錢。(第一時間諗起暖男求救?)」

    「熟車朋友唔多,其實當時都係打畀一個朋友,係朋友介紹呢個朋友,我都係第一次見。(個暖男好有安全感?)冇諗咁多,不過感恩有佢。(你朋友會唔會啱做媒人?)依家只係關心架車幾時整好(揀男友都要熟車?)想佢同我一樣係貓奴多啲!(仲有冇同暖男聯絡?)有,都係講車嘅嘢。(佢有冇另一半?)未問,可能有卦。」

     

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE