【之後秒刪】吳若希IG鬧爆:因為你浪費了我一整個…

    吳若希(Jinny)自從升呢做媽媽之後就成日PO同囡囡嘅溫馨日常,有時更會一家三口放閃,真係甜到漏。

    不過Jinny近日可以話流年不利,先係喺TVB嘅節目《東京血拼攻略》被網民力數三宗罪,包括喺日本特賣場不停喪笑兼大大聲講嘢,跟住見到名牌袋時,仲港女上身失去理性。最衰係唔理「不准觸摸」嘅告示牌,用手摸一個價值過百萬港元嘅限量旅行篋。至於第三宗罪就更加低俗,佢對住台灣主持沈韋汝,猛話自己係「釣蝦女皇 Queen of 釣蝦」,當時台灣主持好尷尬,Jinny就係度自high喪笑。唔怪得知有網民要求踢佢出節目。加上早前有報道話佢眼紅菊梓喬頂咗自己嘅一姐地位,所以當菊梓喬攞「最受歡迎女歌星獎」,Jinny係台下喪笑贈慶。

    呢日就有網友翻Jinny舊賬,話說佢去年10月一家三口去美國拉斯維加斯(Las Vegas)旅行時,叫老公何兆鴻(Alex)公司嘅生意客戶,如果冇幫襯就唔好打電話嚟阻住佢哋旅行,呢啲咪正宗豬隊友囉。

    話說Jinny同Alex當時帶住一歲幾嘅囡囡淼淼去美國玩,仲係Instagram貼咗張兩父女喺酒店望出去嘅相,前面就係著名嘅Paris Las Vegas Hotel。

    張相片本來平平冇奇,但係加上Jinny嘅言論,就變得好惹火,佢話:「真心,我老公真係好愛呢頭家,成個美國trip有大部份時間都在講電話傾生意,但so far沒有一單有回覆,真的只是跟客人齋傾。」Jinny話自己一落機都要準備工作,好似歌詞、歌單同歌衫,而且仲要照顧BB,跟住佢就同老公嘅客戶話:「所以,我希望那些齋吹水、冇行動的客人、不要再打給我老公了!因為你浪費了我一整個旅程!!!」即係叫啲客戶非誠勿擾。

    可是吳若希霸氣留言維持不久,內文就被刪除,只餘下相片,由斷老公財路變成怕自斷財路。而昨日有網友將IG的原文截圖在社交網中分享,令一眾網民立即議論紛紛。

    (綜合報道/apple daily)

    SHARE