【熊若水反應係…】開心速遞「龔水戀」驚現「小三」

    藝人張景淳喺劇集《愛.回家之開心速遞》飾演「龔燁」而深入民心,今日係佢38歲生日,一班《愛回家》嘅劇組成員好有心為佢慶祝,送咗個蛋糕畀佢,大家仲齊齊開心合照。


    見到劇中飾演「熊若水」、同「龔燁」係歡喜冤家嘅呂慧儀,突然拎住個蛋糕現身大唱生日歌…

    景淳一臉驚訝,估唔到大家畀呢個驚喜佢。

    張景淳留言話:「多謝大家的祝福,多謝開心速遞的幕前幕後創作製作團隊帶給我的一切。多謝給我珍重的所有人。」佢仲多謝呂慧儀同單立文嘅蛋糕同生日飯,真係好有愛呀!

    張景淳接受傳媒訪問時直言很驚喜:「當時睇緊劇本,聽到呂慧儀唱生日歌,冇諗過係唱畀我聽。」講到生日願望,他表示:「最緊要係身體健康,多啲劇拍。」更笑言依家唔夠錢用:「一日只可以食兩餐,唔敢加錢飲凍飲,希望今年多啲工作啦!」

    生日飯好熱鬧!

    而當中最驚喜就係最佳拍檔「熊若水」呂慧儀竟然冇向壽星仔獻吻,反而係…

    湯盈盈主動送肉嘴勁搶鏡,場面搞笑,網民都話「龔水戀」驚現「小三」呀!

     

     

     

     

    (綜合報道)

    SHARE