【網民勁留言…】阿嬌突然宣佈停工

    日前係阿嬌38歲生日,成班好朋友容祖兒、蔡卓妍(阿Sa)同埋關智斌等同佢大搞生日派對,場面十分熱鬧。

    當然唔少得老公賴弘國啦!兩公婆真係好Sweet啊!

    不過鍾欣潼(阿嬌)日前到上海工作,可能同行助手患有感冒,加上助手跟阿嬌、髮型師和化妝師工作期間,四人有密切接觸,結果齊齊「中招」。

    據知,阿嬌等一行四人今午回港後,同時感到不適,出現發燒、流鼻水和咳嗽等徵狀,所以他們下機後即到醫院求診,接受流感快速測試,最後報告顯示,全部人都患上甲型流感,醫生馬上開特敏福給各人,而疲累不堪的阿嬌,求診後現已返回家中,自我隔離休息。

    阿嬌仲透露發病嘅過程:「昨天去上海的路上就開始咳嗽 今天回港馬上就去醫院看醫生了 體溫38.3度 而且還中了流感 看來要好好休息才行」一班粉絲都紛紛留言祝阿嬌早日康復!

    阿嬌經理人霍汶希(Mani)在電話說:「係呀,四個中晒招,阿嬌睇完醫生,啱啱返咗屋企休息,佢話好攰。」至於阿嬌手頭上的工作,有否受影響?Mani表示:「有呀!原定第日要拍廣告,o依家要取消,等佢好番先再安排,多謝關心。」

    Mani又補充道:「阿嬌上機前有少少唔舒服,其實佢助手發病先,戴晒口罩,成程機都有戴口罩,未開始發燒,但落機有少少微熱,佢哋去醫院進行快速測試,證實阿嬌、助手、髮型師同化妝師都患咗甲型流感,全部都要食特敏福,佢哋一行五日,成個團隊,得經理冇感染。」

    阿嬌現時要在家休息,老公應該會全心全力照顧。

    最近天氣轉冷,正值流感高峰期,大家真係要小心啲!

    (綜合報道)

    SHARE