【大肚陳凱琳預產期喺…】鄭嘉穎笑得勁冧:開始學習…

    鄭嘉穎去年8月與陳凱琳(Grace)拉埋天窗,結婚冇耐就有好消息。

    二人在11月同時在社交網站中宣佈Grace懷孕消息,佗住豬仔嘅陳凱琳話咁就快有已經有五個月身孕,早前出席活動仲踢爆老公BB床都未買,就竟然先買玩具!

    有傳Grace的預產期是今年3月,早前Grace亦透露開始準備BB房。

    準媽媽Grace曾經話過自懷孕後嘉穎變得溫柔,出門前也摸着Grace肚皮,跟Grace和BB說要小心。

    作為新手爸爸嘅鄭嘉穎,似乎都已經相當興奮,今日喺微博上載同一堆BB衫、尿片同埋佢至愛網球拍等合照。

    其中一張是他拿着有「帥」字的BB衫仔,而他亦留言:「開始學習當爸爸,紙尿褲、奶瓶、BB衫、網球拍都準備好了!」

    成個慈父樣出晒嚟,由佢嘅溫柔笑容同望着衫仔嘅眼神,絕對見得到呢位準爸爸心情真係非常開心,隔住個Mon都知道佢已經準備好做爸爸啦!

    (綜合報道)

    SHARE