【B仔改好名喇!】陳凱琳Baby Shower超熱鬧

    有傳陳凱琳(Grace)跟鄭嘉穎嘅愛情結晶品將於今年3月出世,早前準爸爸鄭嘉穎就於社交網站貼出自己拿着有「帥」字的BB衫仔,露出一副慈父冧笑樣~

    而昨日準媽媽Grace原來亦舉辦了一個Baby Shower產前派對,好多Grace的好姊妹如龔嘉欣、賴慰玲、陳瀅及何雁詩等都有出席,而且更透露了BB的英文名是R字頭。

    據知今次Grace在一間酒店舉行派對,派對上有一幅寫着「Mum to be」的背景,房間中則放滿銀、白色的氣球,未知是否有dress code,只見準媽媽及一眾好友均穿白色衫到場。

    Grace更是以低V裙出現,有份出席的好姊妹,亦不約而同在社交網貼相並寫上祝賀字句,龔嘉欣寫着:「我們最甜美的Grace baby shower party,我們在期待着 Baby R !!! 我們都愛你啊」。

    陳瀅︰「大約5年前遇到了這個甜心,現在你就快會成為一位媽媽!時間過得那麼快,我知道你將會成為最好的媽媽,因為你總是對你愛的人那麼甜和體貼 ♥️ 我們全都急不及待地想見baby R!」

    何雁詩以英文留言︰「不敢相信這是拍攝《四個女仔三個BAR》的那個女孩子﹗這位華麗的女生已成為一個女人,很快會成為一位媽媽!看看我,我依然是任何人的小妹妹😂😂😂,急不及待想見到漂亮寶寶﹗」

    至於同樣是媽媽的賴慰玲於社交網留言…

    「我話你有咗要send隻雞蛋俾我,點知你好快就send咗,我第一時間去搵你,見你摸住一個平坦嘅肚,我不敢想像你要當媽。到今日你摸着個大大嘅肚,話佢好曳不斷踢腳仔,話對佢有一種好特別嘅『愛意』,我還是想像不到你要當媽。跳過你當媽的樣子,我開始想像兩個小朋友,在公園走來走去玩到好大汗,衝過嚟嗌:『媽!我想飲水』(你果(嗰)個可能嗌:Mom I want water),然後我哋拎個水樽出嚟,再幫佢哋抹汗,OMG so soon」。

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / ig / appledaily / mingpao)

    SHARE