【一直好恨拍拖】康華爆料:終於搵到金龜婿喇

    1994年參選港姐而入行的康華,曾演《陀槍師姐》系列、《醉打金枝》及《刀下留人》等劇集的康華,均演小三、風塵女子或奸妃,故有「御用情婦」、「小三專業戶」的稱號。

    她坦言因角色深入民心,故先後斷送兩段感情,原因是被男方家人看不起,感到不受尊重而斬情絲。

    最近更決心轉行做歌手,推出Rap歌《拼火花》,可謂多才多藝!

    獲多位藝人朋友現身支持,包括無綫高層樂易玲、金牌監製梅小青、陳煒、姜皓文、陳慧珊、湯鎮業、阮兆祥、張文慈、謝雪心、梁靖琪、湯盈盈、譚小環夫婦等,高朋滿座!


    康華最近除咗進軍樂壇推出新歌之外,同時亦忙緊拍攝無綫新劇《法證先鋒IV》。

    呢日佢喺社交網大爆同劇演員陳煒終於搵到「金龜婿」啦,點知康華竟然睇唔過眼…

    誓要喺戲內戲外都要爭餐飽,為咗呢個「金龜婿」更不惜大打出手。

    原來佢所講嘅金龜婿只不過個裝飾品…

    但由此睇得出佢兩位「黃金盛女」都好恨拍拖,康華留言:「煒哥(陳煒)Honey終於搵到金龜婿喇,等我戲裏戲外都同佢搶一餐先,原來呢個金龜婿係空心老倌來的,浪費感情!」

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

    SHARE