【同湯怡分手後有新女友!?】洪卓立:都幾happy!

    歌手洪卓立(Ken)及許靖韻(Angela)到鶴咀清理廢物,Ken表示是首次做義工清理垃圾:「希望都可以起到少少效用,每日執垃圾都真係清唔晒,源頭最緊要,唔好亂扔垃圾。(香港人嘅分類意識唔強?)係呀,就算我住嗰棟大廈都冇分類桶,惟有自己分類。」

    而Angela就表示讀中學時有做過這類型的義工:「我自己都會將垃圾分類,同埋會用環保袋,因為我覺得我哋點對大自然,大自然就會點樣對番我哋,所以環保好緊要。」

    講到新年,Ken表示會與家人去內地拜祭婆婆:「成3年冇返去,我哋又冇話新年唔可以做呢啲。」講到新年後就到情人節,問到今年單身的他過情人節可會特別感觸及lonely?

    洪卓立與湯怡早前狠心斷斬十年情

    他表示:「唔係呀,都幾happy!我呢排係咁做運動,都有識咗新朋友。」

    「(識女仔?)有男有女嘅。(有冇啲啱嘅人?)唔諗呢啲,呢半年識咗朋友一齊做運動,都好開心,會熱血同勤力啲,互相督促大家。」而Angela就表示新年會去貴州工作,之後會到新加坡會合家人去旅行,兩個地方都未去過。

     

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE