【經常被指靠老竇王晶上位】王子涵既無奈亦樂觀面對負評

    29歲的王子涵(Ada)最近獲老竇王晶力撐,入行十年終於有機會當上女主角,在大台新劇《荷里活有個大老千》中飾演丁小雨,做影帝鄭則仕和最佳女配金燕玲的女兒,角色好有發揮。


    子涵演技有彈有讚,有人覺得面孔新鮮,有人就覺得演技太浮誇。但論人氣,王子涵已經贏晒,昨日她在Ig開心宣佈followers人數突破30k,即3萬人,她寫著﹕「I love you guys and thank youuuu.」還附送一個大心心,看來真的很興奮。

    子涵在社交網上,除上載工作相,還有很多家庭照片,與爸爸王晶、媽媽和家姐一家四口開心歡聚。

    而子涵在《荷》劇中要演一個比自己真實年齡細11年的少女,演18歲的丁小雨,她自言最重要有童心,她說﹕「一直都覺得自己還帶一點孩子氣,幸運地得到丁小雨這個角色,讓我好好的把這孩子氣釋放,給大家一個機會看到我另一面。」

    子涵在2015年簽約無綫電視,但演出機會不多,曾擔任女性清談節目《姊妹淘》做主持。近年王晶與無綫合作拍劇,即盡己所能加插女兒一些角色,如在《賭城群英會》飾演辣椒仔,到今次《荷》劇更讓子涵得償所願擔正做女一。子涵曾說過年輕對「靠父蔭」三個字好反感,長大後卻看開了,接受爸爸幫,或能走出困局。


    王子涵今日接受傳媒訪問時坦言收到劇本已好開心,因為跟自己好相似,她說﹕「其實唔止我一個女主角,仲有李施嬅、張慧儀、文凱玲、劉溫馨同陳雅思。睇劇本時已經好開心,角色古靈精怪又寸嘴,好似我。最開心係遇到kent哥呢個對手,係好肯教後輩嘅前輩,好細緻嘅嘢都要做得好清楚,仲有金燕玲、湯哥(湯鎮業),可惜同秦沛大哥冇對手戲,係一個遺憾。」

    Kent哥是劇集中的靈魂人物,不少網民及觀衆都大讚他的演技出色!

    對於網民有彈有讚,子涵直言有留意﹕「兩邊comment都要睇,唔好嘅comment,睇完令自己盡快進步。讚係一個鼓勵,但唔好人讚就好high,但值得擁有嘅,大家都辛苦咗咁耐。」

    被指靠阿爸王晶,她無奈地說﹕「都俾人講咗咁耐,免疫咗,人講乜控制唔到,無論你幾努力都好,都有人鍾意同唔鍾意,冇辦法,做好自己就算,可能你覺我講得好行,但呢個真係我心裏面覺得嘅事。」

     

     

     

     

     

    (facebook / appledaily)

     

    SHARE