【鄧健泓被指約舊愛李施嬅…】石詠莉:我也是有我的底線

    藝人鄧健泓(Patrick)與石詠莉(Sukie)於2017年結婚,一直以來人前人後都好恩愛。

    不過,呢日有報道指Patrick與舊愛李施嬅(Selena)拍拖期間,曾共同撫養過兩隻狗Snowy(白色)和Naughty(灰色),日前Patrick帶埋兩隻「定情狗」私會李施嬅,結果辣㷫老婆大人石詠莉!

    有指Sukie更在IG狂呻﹕「這麼多年來我一直都在看着,而我一直都在沉默,我的沉默並不代表我沒有任何感覺。記着,我也是有我的底線!」

    對此,Patrick接受訪問時表示:「呢啲報道好得意,好耐冇呢啲看圖作文嘅報道囉!我同Selena分開咗之後仲有聯絡,就係因為我哋個女Snowy、Naughty啦!因為我哋係輪流照顧佢哋,所以有人影到我拎隻狗畀Selena,呢啲係事實,經常都發生。」

    說到太太Sukie於社交網的留言,Patrick謂:「唔關事,嗰個Post唔係講感情嘢,佢係講對工作同娛樂圈睇法啫!冇關係嘅!有一個重點係,我同Selena對寵物嘅承諾,唔會因為我哋嘅關係而改變,呢個好緊要,要養一隻狗,係一生一世的承諾。」

    Sukie回覆東網時語調輕鬆笑說:「當我收到呢個消息時覺得係幾得意嘅,幾好笑。」她幾乎笑不停,更不忘宣傳情人節將推出的新歌《動態回顧》:「當係動態回顧一下,同我首歌名一樣,其實都唔係咩新鮮事,大家如果有留意我哋溉新聞,我同Selena都係朋友,仲好熟,會一齊食飯,呢個新聞係不實報道,我係好清楚知道,雖然佢哋以前分開咗,每個人都有自己經歷,能夠做番朋友,我覺得係佢哋嘅事,我覺得開心,Selenaa係個好好嘅女仔,我自己都覺得冇問題,睇完報道笑咗出嚟,得啖笑,唯一一個唔係好好,就係拎咗我個人嘅Post留言,譬如張相就話我話老公,根本都冇啲咁嘅事,我都唔係講Selena同我老公。」

    愛夫情切的她說:「咁多年嚟我係覺得身邊有好多唔係咁認識Patrick嘅人,甚至乎唔係好認識我嘅人,生活喺娛樂圈有好多是是非非,黑黑白白嘅,通常我同佢都會一笑置之,但太過分嘅,我做人都會有底線,我唔會睇唔到聽唔到,我表面上雖然好似呆呆地,但我唔係傻,成件事只不過係咁樣,但有人就套落佢哋要寫嘅新聞,我覺得要以正視聽。」

    Sukie對Patrick絕對百分百信任:「每一次我老公去邊度見邊個人,佢都會好清楚話番畀我聽,包括呢一次帶隻狗畀Selena照顧,我係完全知情,亦都唔會介意,因為我都好知道佢哋分開咗,但佢哋對狗仔愛錫唔會減少,係好錫佢哋嘅狗寶貝,我自己都好喜歡狗,好鍾意寵物,一樣好錫佢哋,亦都好明白。」

    Sukie親揭自己的留言真意:「其實I am watching you嗰個私人發嘅Post,因為呢幾年由我同Patrick拍拖到,甚至乎到依家,我都不停聽到好多流言蜚語講緊佢,當然我覺得每個人都會有佢嘅經歷,但係我好相信時間係好好嘅證人,我好清楚Patrick為人,佢冇咩秘密隱瞞過我,佢係好誠實嘅人,當每次有人同我講唔好聽嘅說話去抹黑佢,其實我個心係好痛,我個Post係想講我沉默唔係代表我係冇感覺,如果有時有啲人講得太過難聽,我做人亦都有底線,成件事就係咁簡單,但我冇諗過嗰Post人拎嚟斷章取義,用一把刀去傷害我身邊最愛嘅人。」

    (綜合報道)

    SHARE