【但竟然被祖藍叫佢…】李亞男產後首度公開現身

    藝人李亞男(Leanne)同王祖藍嘅B女Gabrielle於上月尾出世,啱啱升呢做爸爸嘅王祖藍一提到愛女Gabrielle就笑得勁冧。雖然亞男時不時都會喺社交網Update下自己近況,但係就因為坐緊月,未有公開出席活動。

    呢日王祖藍首次執導兼主演的電影舉行首映禮,友情客串演出的朴素妍於台上大晒廣東話:「大家好,你好!」隨即獲Fans尖叫回應。

    她又表示好榮幸可以與祖藍合作:「雖然只係客串演出,但希望大家多多支持,好開心可以喺香港、喺Fans、咁多朋友面前出現。」續認為認為香港與韓國拍電影最大分別就是香港的拍攝節奏較快。

    而亞男亦都產後首次公開露面。Leanne身穿連身裙,見她四肢仍然纖幼,惟腹部微隆未完全收身,但以剛坐完月來計算「成績」總算不錯!

    兩公婆於活動後受訪,首度出關的她甫受訪即被老公「命令」縮肚,搞到她不禁撒嬌話:「縮緊㗎啦!係仲有少少肚,生完個幾月未收得晒。」祖藍聞言即補鑊氹妻:「但冇所謂,都係咁靚!」認真Sweet爆!

    對於老公首次執導的表現,Leanne冧爆一口氣大讚祖藍:「冇得彈!覺得佢執導充滿才華、又有型,啲氣質散發晒出嚟!好以佢為榮、為佢感到驕傲!」
    問到祖藍為何不預留角色讓Leanne演出?他抵死笑指老婆當時剛有B,直到後期製作部分同時又生B,記者即提議開Part 2讓Leanne演出時,祖藍有少許敷衍謂:「下次啦!睇吓有冇適合角色,話唔定下次佢又生第2個呢?咁又撞期唔得啦!」Leanne聞言爆Seed「大」番老公轉頭:「咁勉強,我就係唔生!」即時嚇窒祖藍!

    (綜合報道/on.cc)

    SHARE