【為張寶兒出氣】袁偉豪嬲爆PO文:非常惡劣

    藝人袁偉豪與張寶兒拍拖兩年,感情穩定。

    雖然之前二人都異口同聲話暫時未有結婚計劃,但袁偉豪最近就轉晒口風,坦言有結婚計劃,仲話會向女友探口風(相關新聞:https://goo.gl/A7DHfL),睇嚟好事近啦!

    而袁偉豪(Ben)昨晚為替女友出口氣喺社交網PO文,更公開咗一架黑色車輛嘅車牌。

    佢留言話:「你駕駛態度非常惡劣,你超速,推人,豎起中指,四眼哥哥,我畀番個like你!」

    有網民留言指袁偉豪好似成日都遇到呢類司機,Ben回覆:「我女朋友開車!女友畀人推呀,觀塘繞道行80,我們已經行85快線,不停喺我哋後面眨高燈又推完一輪,中線爬我哋頭,然後我按下車窗,指住佢問佢想點?四眼哥哥之後快放,快放一會,入將軍澳隧道之前,佢入秀茂坪就豎起中指,我覺得佢真係好討厭!」網民指香港好多人駕駛態度十分無品,Ben又回覆:「快少少唔緊要,推人就好危險。」

    雖然公開對方車牌作網絡公審,但好多網民都留言撐袁偉豪,仲叫佢唔好咁勞氣:「佢擺明係蝦你女朋友係女司機」、「車廂內前後裝web cam,load個USB copy交警署交通部,會有人做嘢,超速,危險駕駛」、「有片就交畀警方做嘢,呢啲馬路炸彈,要畀教訓佢」、「好彩大家冇事」。

    (Facebook/綜合報道)

    SHARE