【兩父女超有愛】鄭中基7嵗囡囡超可愛

    《鄭中基One More Time 世界巡迴演唱會—香港站》將於年三十晚、年初一、初二、初四及初五(2月4、5、6、8、9日)假紅磡香港體育館舉行五場演唱會。

    Ronald於兩年前舉辦《Play It Again》演唱會後,適逢為拍攝自導自演電影,谷肌增重至168磅,現在為了開騷,又要進行地獄式減肥,他說:「依家幾成功,去番140磅左右,目標係138磅,講意頭『一生發』。」問到今次如何為演唱會操弗?Ronald分享減肥心得─戒油膩、戒肥豬肉、如果沒有舉重就戒澱粉質、可食雞牛、多食蔬菜、煮食用橄欖油;隔日交替做器械、有氧運動。

    提到今次演唱會,很久沒出新歌的他,希望大家練熟由他、Joey Tang、KB及梁栢堅以組合「嚿飯咁」創作的新歌《廢中》,到時全場大合唱。他又搞笑提醒歌迷記得帶錢:「上一次大家以為我派利是,其實係你哋派利是畀我㗎!同埋今次有好多紀念品賣。」

    演唱會除了每晚邀請到陳明憙(Jocelyn)擔任嘉賓,另有不同藝人好友助陣,Ronald坦言在新春期間碌這張人情卡,並唔容易:「適逢過年,好多人都出埠,好在幾經辛苦都請到,大家唔使擔心。」他表示大部分嘉賓都有場次要求,不過沒有爭唱頭、尾場,只是按照他們自己日程去指定場次,皆大歡喜。

     

    個唱進入倒數階段,鄭中基(Ronald)坦言心情緊張又興奮,皆因今次特別有三代同堂表演,愛女Emma有別之前上台唱幾句賀年歌,會親自揀歌兼唱足全首,Ronald的爸爸則負責結他伴奏。

    Ronald笑言:「同Emma綵排個陣時,我以為佢會緊張,點知好輕鬆,搞到我都唔知點算好,我諗咗好多囡囡緊張嗰時要點樣安慰佢嘅方法,依家全部用唔到。不過OK嘅,大家嚟睇吓佢表演成點啦。」

    慈父樣出晒嚟!

    他笑言連太太余思敏也緊張埋一份,早前囡囡考試未能參與綵排,太太開金口代唱幫忙錄demo,讓囡囡在家一邊聽一邊練習。

    兩父女勁溫馨!

     

     

     

     

     

    (綜合報道  / on.cc)

    SHARE