【李亞男話唔再生B】王祖藍立即話…

    王祖藍、毛舜筠(毛姐)、朴昭妍和洪天明,昨晚在圓方出席電影《你咪理,我愛你!》慈善首映,祖藍首執導演筒,對觀眾反應相當緊張,他笑言最近進行「潛行狙擊」,在不同時段入場看觀眾反應,令他信心大增。他說:「觀眾都接受廣東話嘅歌舞片,佢哋都覺得好得意,特別係好鍾意睇毛姐,男人鍾意睇身材(片中毛舜筠裝了50F的上圍),女人就鍾意睇演技,我真係去咗做臥底。」

    毛姐指老公和囡囡看過首映後也大讚,尤其是囡囡,覺得媽咪做甚麼也很感動,祖藍說:「我覺得毛姐可以創一個先河,以歌舞片提名影后都得,有人同我反映覺得佢嘅喜、怒、哀、樂,完全有唔同嘅立體演技,仲要唱埋歌,歌精舞勁有演技,去邊度搵?」毛姐則謂不談獎項,笑言要祖藍加片酬最實際,問到是否已有合作大計?祖藍說:「一定會,而家都傾緊啲故仔,今次嘅票房數字都好好,暫時領先。」

    提到祖藍個多月大的囡囡,太太李亞男笑稱不再生(相關新聞:https://goo.gl/M6yZ87),祖藍即澄清說:「生,一年後啦,等傷口復原先。」

    (apple daily)

    SHARE