【好享受依家…】沈卓盈甜笑直認好消息

    離巢外闖的藝人沈卓盈(Jess)今日現身新城電台受訪,Jess表示現時是工作的新開始、搏殺期、衝刺期:「都係靠自己去接洽,好享受依家親力親為階段,充實嘅生活畀到我動力,最近都接咗幫雜誌做旅遊特輯、晚宴主持、廣告等。」

    有指為配合另一半家族低調作風,故Jess謝絕性感演出?她聞言指:「都冇一定,如果係工作需要、角色要咁,都會做,始終自己係一個專業演員,而平時就睇場合,冇乜必要都唔會太性感。(性感要得到男友批准?)唔需要,喺事業上佢好信任我,唔會特別交代,雙方都有晒默契唔會干涉。」

    不過Jess坦言因工作範圍變廣,有時於合約上的條文仍需朋友幫手處理,問到可有考慮簽經理人公司?她表示有諗過,但未是時候:「都係啱啱先自由咗一段日子,不過都有其他媒體、公司接洽,自己想慢慢揀。(工作上傾到價錢會尷尬?)凡事都有第一次,係學習階段,如果要傾得深入會搵朋友幫手。」

    講到日前被影到做「柴可夫司機」接送富二代男友Calvin,預演「賢妻」生活,問到是否與男友展開同居生活?她笑笑口回應:「私人嘢唔講咁多啦,依家同另一半感情穩定。(做豬年新娘?)其實都朝住呢個方向,都有共識嘅,有好消息同大家分享。」

    (on.cc)

    SHARE