【囝囝燒至41.3度 屙足27次】徐若瑄交代最新病況:讓我代你受

    台灣女星徐若(Vivian)最近喺社交網上載抱住囝囝「李V寶」嘅相,相中李V寶個樣冇晒心機…

    Vivian留言透露囝囝係病到冇晒力:「今天壁虎哥沒有力氣出任務,反覆高燒、上吐下瀉,燒至41.3時,媽咪終於忍無可忍,半夜飛奔急診室,他開始服用剋流感,折騰了一天,他總算稍微穩定睡下了,V哥這才想起自己也重病⋯突然覺得好無力⋯」

    原來媽媽Vivian自己都病埋,真係好慘!

    到咗今日,Vivian再上載同囝囝嘅合照,交代李V寶嘅最新情況:「還是住院了⋯昨天到今天拉了27次、上吐下瀉!你幾次飛吐在我身上時,媽咪很是心疼⋯我們交給專業的醫生,你是媽咪最堅強勇敢的壁虎哥!加油!如果有選擇,讓我代你受 #已經兩天沒睡的媽咪」網民都話被Vivian願意代囝囝病嗰句說話感動,仲話母愛真偉大!

    「壁虎哥終於穩定下來可以好好睡覺了!腸胃炎細菌感染 ,開始住院打抗生素💪👊🏻👊🏻👊🏻 Fighting!你可以的! #媽媽愛你」希望兩母子都早日康復~

     

     

     

     

    (facebook)

    SHARE