【一講起佢就笑得超冧】麥美恩好怕醜:努力中

    藝人麥美恩(Mayanne)今日出席商場活動,身穿Deep V連身花裙性感吸睛!

    甫受訪她表示剛去完廣州、佛山、順德5日拍攝新一輯無綫節目《粵講粵㜺鬼》,又透露今次有全新的主持陣容,當中包括緋聞男友許文軒(Edmond)、戴祖儀及鄧智堅。

    問到今趟旅程可有與Edmond增進感情?她冧笑話有,更自爆測試到對方:「原來佢係識做戲,仲以為佢有主持包袱,今次係佢嘅新嘗試,見佢都進步得好快。」

    問到去年是否豬籠入水?她笑言不錯,又多謝公司及團隊幫忙:「建立到一個親切嘅形象,就連去佛山拍嘢都有人認得出我,估唔到自己啲節目可以衝出香港。」事業得意,問到感情方面有冇着落?她怕醜話:「努力中。(唔係有Edmond咩?)佢阻住晒。(但你啱啱大讚佢?)讚係要讚嘅。(咁佢爭啲咩?)男人要有突破、事業,冇理由畀壓力佢,咦!講到我好似同佢一齊咁,哈哈!」

    講到無綫近日推出賀年歌《熱熱鬧鬧過新年》,Mayanne玩跌膊唱出歌詞「未嫁唔使攝灶罅」,她抵死笑話是自己心聲,又借機會鼓勵同齡女性:「如果好似我30幾歲都唔使擔心!(但個個唔似你有Edmond。)咁又係!」

    Mayanne指父母日前從加拿大返港,明日就會同雙親飛曼谷過節,記者講到當地受霧霾影響空氣,她表示唔擔心,不過就擔心年老的雙親,會叫他們戴口罩。

    (on.cc)

    SHARE