【被爆疑似偷食】鄭俊弘現身回應

    近日有人爆料指鄭俊弘(Fred)疑似偷食,背住女友何雁詩在峇里激咀爆乳女模Bebi(相關新聞:https://goo.gl/j3KSdz)。Fred今日如常為《法政先鋒IV》到大網仔村開工,同場還有黃浩然、黃心穎、陳煒、黎燕珊和李施嬅。

    西裝骨骨的Fred精神不俗,似乎未有受緋聞影響心情。埋位前,Fred都有跟其他演員傾偈,與陳煒有說有笑。

    記者亦有趁機會問Fred是否與Bebi激咀的男主角?他笑笑口說﹕「唔方便答。係咪你?當然唔係啦,新年流流搞啲咁嘢。」

    何雁詩坦言報道未出街前,已收到一個唔認識的人傳相片給她,與Fred溝通後,亦相信對方(相關新聞:https://goo.gl/8Rq2DX)。

    而女模Bebi在報道出街後,今早亦有在Ig story上載Fred的歌曲《投降吧》MV,但很快便刪掉,隨後以英文澄清與她激咀的男子不是Fred,當中夾雜粗口,她說﹕「我唔認識Fred,只係欣賞佢唱歌把聲,睇佢嘅video…it’s not fxxking Fred(激咀男),唔該唔好煩我。我只係佢嘅粉絲。」

    (apple daily)

    SHARE