【屋企囡囡最靚】王祖藍:怕畀李亞男鬧

    藝人梁嘉琪聯同一班是非精好姊妹湯洛雯、馮盈盈和張寶兒在觀塘擺年宵攤檔,而藝人王祖藍專登現身撐場打氣,亦吸引不少市民圍觀看熱鬧,當祖藍到場,嘉琪即感謝祖藍大駕光臨來到她們的「豬攤檔」,更問祖藍帶甚麼新年禮物來?

    祖藍就好識做準備了百多張電影《你咪理,我愛你!》的戲飛做禮物:「你哋個檔賣乜㗎,賣無敵豬頭炳?見你哋個個都戴住個豬頭,等你哋賣啲豬頭出去嘅同時就送啲戲飛畀市民啦!」問到嘉琪這個年宵攤檔投資多少?

    她謂:「呢個豬頭炳攤檔都合資咗6位數,而付出最多唔係金錢係時間同心機,所有都係自己設計。」祖藍聽到她說親自設計,笑言是否跟他模樣去設計:「個鼻同我咁似,係要支持吓你哋,見豬頭如見自己嘛。」

    至於多久沒逛花市?祖藍坦言都有很久未行過…

    「呢排跑戲院多,跑完戲院就返去睇,其實呢度都有女睇嘅,但我屋企個女最靚。」

    祖藍稱因要忙着電影宣傳至今都未有時間吃團年飯,因為要派飛年三十晚都未必吃得到,笑言都怕太太李亞男會鬧。

    問到對電影票房可有信心?
    他謂:「有信心帶畀人哋好多愛心同埋開心,今年新年檔期競爭非常激烈。(邊套會係最大競敵?)唔緊要啦,最緊要係百花齊放,好耐冇見過一個新年檔期咁旺,係好事,刺激番大家入戲院對行業都係好事。」

     

     

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE