【Avner就同周汶錡講⋯】Jacques叫細佬唔好偷食!

    名模周汶錡(Kathy)婚後育有兩個寶貝仔Jacques同Avner,兩兄弟超可愛!好多網民都Like爆佢哋~

    兩名「小情人」長期穩佔社交平台的萌爆B兄弟之列。

    剛剛踏入豬年,《蘋果》早前就邀請他們三母子親子樂,學整豬樣、大桔、元寶曲奇。

    兩兄弟入廚當然是小初哥,最初哥哥Jacques較慢熱,細佬Avner反而不客氣,在導師Crystal Wong指導下,用麵粉棍搓曲奇粉糰。

    Jacques觀察了一會才肯跟細佬一齊搓,搓完粉糰就印模,之後齊齊陪Kathy將待焗的曲奇放入焗爐。

    之後哥哥又負責畫豬仔、大桔,再細心將橙色糖霜平均分佈在曲奇餅上,最後一步就是把大桔葉仔與樹枝貼上曲奇,全情表情凝重,十分可愛。

    Jacques還哥哥mode上身,指令細佬不要偷食,不過Avner一於懶理,不停拿來吃,更一邊食一邊跟媽咪說:「Hungry」。而Jacques整完大桔曲奇,再學做豬仔樣曲奇,塗上糖霜及豬鼻仔後,他即輕鬆笑笑,又拍手表示成功,相當鬼馬。

    訪問期間,Kathy笑言有了兩個囝囝後,都有辦年貨過年,就像小時候和媽咪去辦年貨一樣,她說:「新年習俗買新年衫,年年都喺香港過,年廿八洗邋遢執吓屋,細細個都係我搞全盒,我同媽咪去買時專揀晒自己鍾意食嘅糖,而家全盒基本上買啲小朋友可以食到嘅糖,佢哋一開就好似我哋以前見到銀行簿仔一樣,雙眼發光!朱古力行先,揀啱佢哋食嘅嘢係唔易。」

    Kathy表示過年有好多開心童年回憶,好鍾意一家人團圓的感覺,都希望兩個囝囝可以體驗:「好似行花市,而家佢哋做到嘅嘢,例如入錢封利是,會畀佢哋試,暫時搞破壞嘅嘢就唔會。」

    提到兩個囝囝的利是錢如何處理?她說:「幫佢哋儲起,以前細個利是錢媽咪攞晒,而家佢哋利是、生日,我幫佢哋做啲慈善,幫佢哋助學。」拜年當然要講吉利說話,Kathy透露大仔返了幼稚園後,廣東話進步不少:「廣東話講多咗,國語少少啦,有一次俾佢考番轉頭,佢畫咗三個生果,一個蘋果、香蕉同提子,佢問我嗰啲係乜,我照講提子,我個仔答我『葡萄』,俾佢考番轉頭,返學真係有啲用。」

    問到她有否檢視一家人生肖有否犯太歲,她表示囝囝年紀尚小,不過她自言今年犯太歲:「其實我冇乜習俗,12生肖一年有4個犯太歲,即係三分一機會,隔幾年就遇中一次,我覺得冇所謂,拜吓神我都會,年頭拜吓神,年尾還吓神,攝太歲都會。」

    問Kathy豬年會否有計劃生多一個,追一個豬BB?她即耍手:「未考慮住,唔使,食吓豬餅就得啦。」問她會否催新婚的妹妹周勵淇快點生豬B,她即笑言:「會,熱鬧啲,催佢快啲,我妹應該快啲,可以同佢哋一齊玩。」最後,提到新年願望,Kathy笑言兩個仔要身體健康:「最緊要身體健康,快高長大,唔好快高長大,唔好咁快,佢哋大得太快,由抱住到而家走嚟走去,太快,時光飛逝,開開心心最緊要。」

    (apple daily)

    SHARE