【蕭生蕭太「三口子」】但有網民話完全認唔到蕭正楠

    今年係黃翠如同蕭正楠新婚第一年派利是!唐詩詠同陸永一家喺年初二晚就已經急不及待去咗蕭家逗利是!

    昨日初三赤口不宜拜年,曹永廉一家就約咗蕭正楠和黃翠如吃韓燒,蕭正楠與曹永廉拍劇認識,私交甚篤,翠如曾笑言自己才是第三者,稱呼曹永廉為「姐姐」,令蕭正楠享齊人之福,他們三人的愛充滿火藥味。

    蕭正楠及黃翠如凌晨同時於IG貼出三人合照,翠如笑稱他們三口子聚在一起很有愛,又指他們相處和諧,但是相中見曹永廉拿着剪刀、蕭正楠手執筷子,互相指向對方,而翠如坐在兩人中間,蹺手在胸前裝生氣,蕭正楠留言:「初三唔搵呢條友出嚟嗌下交都係唔舒服!」

    蕭正楠笑相中的翠如貌似便秘,老廉則像粵劇名伶,翠如fans反問:「你話蕭太,係咪想開年?」有網民笑言曹永廉是永遠的電燈膽,「你們的關係就是永遠都會隔住阿廉」、「廉嫂做乜唔入鏡」,另有網民覺得蕭正楠鼓埋泡腮時,完全不像平時的樣子:「點解右邊那位完全睇唔出係邊位?」未知大家第一眼看照片,是否認得出蕭正楠呢?

    (綜合報道/IG)

    SHARE