【阿Sa都留言讚靚女】霍汶希突然曬同囡囡合照!?

    英皇高層兼經理人霍汶希(Mani)於2011年自爆未婚懷孕,同年喺美國誕下女兒Honey。

    平日Mani都好少會提及囡囡,佢自己嘅社交網站多數都係同英皇旗下嘅藝人朋友嘅生活同工作照,對私生活都比較低調。

    Mani早前罕有在IG貼出愛女Honey親手寫的賀卡,她祝媽媽身體健康、年生貴子、新年快樂,看到Honey的祝賀語,令Mani很無奈,Mani留言:「今年Honey畀我的賀年卡,是否玩嘢?」(相關新聞:https://goo.gl/mrp2t9)引來好多網民搞笑留言,連好姊妹Joey、阿Sa、Yumiko都唔例外。

    佢呢日竟然又Post咗同一位細路女嘅合照上社交網站,搞到網友都議論紛紛,唔知係咪佢囡囡!?

    相中見Mani同個女仔喺一間餐廳嘅戶外範圍用餐,原來呢個係佢家姐嘅囡囡,見佢坐喺阿姨大髀、對住阿姨坐,勁Close,連Mani自己都忍唔住留言:「我的小法拉已經變長大了,變了一位美少女❤❤❤」網民都大讚姨甥女星味濃,仲話佢有幾分似林夏薇添!

    連阿Sa都忍唔住留言大讚!

    眾所周知Mani做金牌經理人之前係做Model嘅,拍埋其他藝人身邊都一樣好Sharp,姨甥女遺傳咗嘅霍家美貌,唔知遲吓會唔會由阿姨帶入行呢?

    (綜合報道/on.cc)

    SHARE