【同張寶兒⋯】袁偉豪:噚日同黃翠如食飯話介紹

    袁偉豪(Ben)、張寶兒、黃致豪、黄長發、鄧穎芝、謝東閔與可嵐等今日到珠海,參與Kart車慈善賽,黎偉業代表將籌得十萬元交予東華三院。阿Ben透露女友寶兒曾經贏得女子組盃賽,寶兒指若果跟男友落場比賽,一定輸給對方,閒時兩人會研究賽車,但以安全為上。阿Ben指今次慈善賽是自己跟致豪做搞手,適逢在農曆年空檔舉行。

    初時接觸賽車,寶兒自嘲經常打白鴿轉,阿Ben笑指大家記得女友全因在賽道上被她撞過。講到在現實生活中駕駛技術,阿Ben指女友仍有進步空間,寶兒表示男友很嚴厲,有如教車師傅,阿Ben說:「傳授正面態度畀佢,我又坐得安心啲,佢係叻咗。」

    農曆年兩人都有互相到對方家拜年,每當收親戚利是時都被催婚及叫食糖蓮子,阿Ben笑言:「唔通唔食咩,我哋跟自己步伐,噚日同黃翠如食飯,佢話介紹海外註冊邊啲承認,邊啲唔承認。」

    阿Ben表示有意在海外註冊,寶兒笑說:「佢自己諗,我諗咗目前比賽先。」

    致豪坦言熱愛車,曾經希望成為賽車手,他自豪說:「我揸車幾叻,希望可以似郭富城同林志穎咁成為代表藝人車手。」但自從有家室後,太太已禁止他賽電單車,不過在房車便可盡情玩。

    弟弟長發表示今次落場純粹感受哥哥與阿Ben可以抛離自己多少,現時在港開始模特兒公司,已婚的長發說:「做吓小生意,都想生BB,豬年勤力啲。」他都有興趣作幕前演出,但不似以前般進取,他更笑說:「我演技都冇乜進步。」

    SHARE