【幸福又美滿】首曬婚照:好多謝大家嘅祝福

    新娘子呢日就喺社交網首次晒出婚照,仲留言:「多感謝大家的祝福。對於一切一言難盡,其後分享。懷著(着)感恩的心,我和他在這裏祝大家新年快樂,心想事成,幸福美滿。」相中佢同老公手拖手宣誓,着上低胸白色婚紗嘅佢仲同老公喺夕陽下鼻掂鼻影相,就算隔住個Mon都覺得Warm爆呀!而講到最吸睛嘅,一定係手上嗰粒粒大大鑽戒,遠睇都勁搶Fo!

    女子組合Robynn & Kendy(R&K)成員Robynn(葉晴晴)早前被踢爆已跟圈外男友Jonathan喺澳洲墨爾本秘密結婚,一班老友都有特登飛過去見證佢哋嘅重要一刻,但大家都一致未有對外公開一對新人嘅相,相當神秘低調!

    Robynn回覆東網透露婚禮已經喺1月21日假澳洲Yarra valley酒莊舉行,當日出席的圈中好友包括Tim@Dear Jane、馮允謙、林奕匡夫婦、AGA、Kendy@Robynn & Kendy、符致逸、Yan Ting等。婚禮過程好溫馨,一對新人最開心為每位客人親手設計屬於佢哋嘅Lego,特別多謝喺Lego工作嘅朋友幫忙令呢個想法能成真,Robynn話:「好感恩,所有事情都好順利,大家特地飛過去,同我一起見證兩個家庭的結合,好開心,亦都好多謝大家的祝福。」

    (on.cc)

    SHARE