【又多個豬B】開心宣佈再度榮升爸爸:9成機會係仔

    他帶同3歲囝囝莫朗翹(Keanu)拜年𢭃利是,他指囝囝古靈精怪的性格為他吸金不少:「每次新年都會預備賀年衫畀佢,仲要係佢最愛嘅螢光綠色,青BB咁好Sharp醒。同埋佢好識冧長輩,1歲就識請請,2歲嗰陣仲會一輪嘴咁講大堆祝賀說話,不過今年佢就有啲不受控制,成日整古做怪。」仔仔即席表演耍功夫及唱兒歌,相當可愛。

    他好開心可以再度榮升爸爸、準備生豬B:「今次冇上次咁緊張,因為係自己計劃之內,所以都有全盤準備去迎接佢。(依家BB幾大?)差唔多6個月,預產期係6月。(係豬仔定豬女?)照咗超聲波9成機會係仔,自己初時都有啲想生女,因為聽人講女會冧老竇,但呢啲嘢控制唔到,同埋仔一樣都咁黐身,不過湊兩個仔就需要更多體力。」

    「囝囝就一時一樣,睇佢嗰期近得男仔多定女仔多。(囝囝知道做哥哥開唔開心?)老婆好聰明,一早Plan好對佢循循善誘,等佢開始覺得有個伴陪會好啲嘅時候先畀個驚喜佢,所以佢都好開心咁接受。」

    藝人莫家淦(Keith)續指去年事業上有不少突破,不但由娛樂主播轉去全力拍劇,更一圓歌手夢出歌,而且生意亦漸入佳境,絕對是大豐收的一年。

    現時正忙於拍攝《極道怪咖》

    於《開心速遞》中飾演威龍公司其中一名保安。

    至於問到豬年大計,他透露正籌備推出新歌,並指會繼續拍劇,希望遇上有發揮空間的角色。

    開心宣佈太太懷上第二胎,就來變一家四口了,恭喜恭喜!

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

     

    SHARE