【鄭俊弘被傳…】何雁詩PO相示威!?

    歌手鄭俊弘(Fred)與女友何雁詩公開戀情後承受唔少壓力,屢傳情變,經歷唔少風風雨雨,不過何雁詩強調︰「我哋super OK!」

    早前Fred被傳8月到峇里參加朋友婚禮時,背住女友與一名女子夜蒲態度親暱(相關新聞:https://goo.gl/j3KSdz)。

    但傳聞無損Fred與女友的感情,何雁詩對男友相當信任(相關新聞:https://goo.gl/8Rq2DX)。

    日前二人到外地旅行散心。
    呢日何雁詩喺社交網激罕PO咗一張性感泳衣照。

    穿上白色Top的她美好身段表露無遺,更上一張萌樣嘟嘴相當嬌俏,心情似是冇受男友的緋聞而影響,仲留言:「Aloha,來到夏威夷5天終於可以穿上泳衣去海灘啦!這幾天一直打風,帶了四套泳衣都沒機會去玩水,今天機會黎(嚟)啦飛雲。」睇嚟勁開心喎!

    張相出咗之後勁吸Like,連黃心穎同蔡思貝都忍唔住留言話佢hot!

    網民都留言讚她身材弗爆:「去夏威夷當然要游水同曬太陽啦!你fit到核爆喎!小心『金仔』找你買核武呀!」大台藝員林景程就留言話:「做咩要key自己個頭去人哋啲model個身度?」何雁詩得戚回覆:「個model係咪我?」

    4日前,何雁詩還貼了孖父親的背影相,留言:「Honeymoon with daddy」原來今次夏威夷之旅,何雁詩的家人都有同行,看來鄭俊弘已成功融入女友家。

    3日前,何雁詩又晒旅行相並配上許廷鏗《青春頌》歌詞:「記住要共最美的人分享每個夜晚。別忘掉原是靠堅持醫好每個傷患。既是有力挺起胸膛即管好好作反。無懼雨水沾濕兩眼。」

    (綜合報道/on.cc)

    SHARE