【要讚吓自己】黃翠如勁開心:好多人恭喜我

    藝人林文龍、黃翠如、陳自瑤及連詩雅等今日於屯門出席無綫新劇《致所有愛過的人》開鏡拜神,場面熱鬧。

    文龍被劇組尊稱為「龍爺」,他卻笑謂無論戲裏戲外,自己都負責服侍「蕭太」翠如。

    二人一起接受訪問,翠如笑指整個劇組都以「龍爺」為首,文龍聞言即說:「睇我嗰日放飯食西定食中餐呀?雖然你喺無綫唔係做咗好耐,但怪唔得你咁掂啦。」

    談到首次以人妻身份派利是…

    翠如謂:「好多人恭喜我,好多朋友好似洪永城及農夫咁,專程揸車嚟攞利是,話攞個luck,陸永帶埋囡囡嚟玩天光,小朋友開心過大人。(開咗幾多人派對?)由年卅晚至初四。啲利是係佢(蕭正楠)封嘅,我就負責煎糕,由煎得唔好,到依家煎到要讚自己。」

    文龍即笑謂:「佢派利是派得唔暢快,派嚟派去都係面嗰啲咋。」

    當被問到是否準備「三年抱兩」,翠如笑謂今次劇內自己有女兒。記者叫文龍「過兩招」給翠如「追B」,他答:「我唔識,自然規律嚟喎。如果你要『做功課』實就你,做完訪問你即走都得!」文龍又表示有去拜年:「不過冇翠如咁多朋友,依家連曹永廉都過埋檔喇。(你都去佢屋企拜年囉。)唔得,日日百幾二百人,去到村口冇邀請卡入唔到去嘅。」

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

    SHARE