【入行19年終被認可】林淑敏:其實有諗過生BB⋯

    入行19年的林淑敏,近年因為《愛回家之開心速遞》「大小姐」而受到網民賞識,去年更在台慶頒獎禮獲頒最佳女配角。

    事實上林淑敏在00年加入無綫後,雖然不乏演出的機會,但只是不起眼的角色,收入只僅夠糊口。直到10年,林淑敏突然確診患上第2期乳癌!

    林淑敏早前接受商台節目訪問,提到當年的抗癌經過,她說:「嗰陣個人很沉重,冇好似做戲嗰種崩潰,由檢查、通知到做手術,成個過程好快,只係3、4日內嘅事。」

    她還說:「我做完手術我仲喺屋企追睇一套叫《三國》嘅劇集,睇咗七十幾集。然後我去睇醫生,本來醫生話『你可能唔使打化療』,但係最後唔單止要打化療,仲要打標靶藥,因為我嘅Cancer係最惡嗰種。因為我有信仰,我就祈禱,一邊祈禱我就一邊消化,最後我就覺得要將所有治療做盡,如果唔係就會後悔。」

    相比自己的堅強,她更感激老公當時不僅沒離棄自己,甚至等待她康復後便立即求婚:「康復後,佢就決定要同我結婚。我真係怕,雖然我已康復,又死唔去,但始終當時適逢係生育年齡,我有過呢個病,未必能生小朋友,同時亦意味住我未必能畀佢一個健康嘅家庭。如果佢介意,咁就弊喇!」


    講到生小朋友的問題,她說:「其實有諗過生BB,但坦白講,好多生過乳癌嘅人,尤其係年輕女仔,生理周期係比較差,可能每28日都係冇(月經)。但我冇受影響,生理周期依然係正常,意味住我生BB係冇問題。但我家族遺傳賀爾蒙過高,所以我需要食抑制劑,接受賀爾蒙治療,我食咗5年,5年後其實可以選擇唔食然後生BB,我返去問老公,但佢怕我因而賀爾蒙起變化,增加復發嘅機會。」


    她亦憶述當時老公的悉心照料:「我記得嗰時佢唔係太識煮飯,佢最拿手就係煮即時麵。但自從佢知道我病,每日都去街市買餸,煮飯畀我食,我每日都有五餸一湯。而且我對癌症嘅知識好貧乏,都係佢日日上網睇相關資料然後話畀我知。」

    (綜合報道/on.cc)

    SHARE