【閃出新高度】蕭正楠黃翠如咁都放到閃

    蕭正楠和黃翠如於去年12月在無綫《萬千星輝頒獎典禮2018》中宣佈已婚。

    自從結婚之後,兩公婆放閃嘅頻率高咗好多,睇到網民都話成日畀佢哋閃親。

    前日情人節當然都要放閃啦!真係好Sweet~

    成為蕭太的翠如入得廚房出得廳堂,都咪話唔犀利!

    咁仲未完,翠如更打得上球場!

    今日翠如在她的IG貼相,和老公享受戶外晴朗天氣,結伴去打羽毛球做運動,她留言寫住︰「一決高下」,還tag了「運動天才」。最初翠如貼了一張只有兩支球拍及二人倒影的相,不少網民留言問︰「兩公婆打波sweet sweet,你勁啲定佢勁啲」、「蕭生教你」、「翠如,我睇好你,你一定唔會輸嘅(你老公唔會敢畀你輸)」

    相隔約兩分鐘,翠如再貼相,今次終於揭盅,翠如真是和老公蕭正楠打羽毛球,相中二人深情互望甜到漏,翠如還留言︰「誰怕誰」。看到蕭生蕭太放閃,不少網民留言︰「睇個樣就知佢怕你啊,因為你係無敵㗎嘛」、「今天閃盲了」、「救命吖閃死啦」等留言,網民更鼓勵二人多做運動添!

    (IG/綜合報道)

    SHARE