【5個月仔仔超重磅】鍾嘉欣:夢想成真 估唔到可以做到

    藝人鍾嘉欣去年八月誕下囝囝Jared Anthony,現時囝囝快將半歲,大女Kelly亦已兩歲半,湊夠一個好字,在加拿大享受家庭樂。

    嘉欣在農曆年前專程由溫哥華回港拍攝廣告,名副其實搵奶粉錢。現在要照顧一對孩子的鍾嘉欣變身「Superwoman」,工作暫時放在一邊,全職湊仔。

    嘉欣親力親為湊仔女,大女Kelly轉眼已經兩歲半,兒子Jared亦接近半歲,但湊一個小朋友與兩個卻是兩回事…

    不過嘉欣也大讚兒子很乖,有事才會喊,食得飽,睡得好,還經常笑,是個Happy Baby,現在五個月已經二十磅,體重是女兒同齡的一倍。

    嘉欣現時以母乳餵兒子。問到嘉欣可會再生BB?她笑說:「同老公商量過,六、七年後先再諗,一仔一女已經好幸福,依家已經冇自己時間,仲要好多時一路煮飯;一路用腳搖住BB籃,以前係小妹妹,依家一個人兩隻手乜都可以做到,直情係Superwoman。以前唔識煮飯、唔識理財、人哋安排好時間表,做媽咪雖然辛苦,但係令到我雙手更有能力。」

    現在是全職媽媽的嘉欣坦言未有拍劇計劃,現在孩子放在首位,因由零到四歲對小朋友很重要。嘉欣之前曾想過家庭事業兩者兼顧,但之後發現很難實現,衡量過之後還是以家庭為主,經歷令她豐富人生。

    她說:「呢三年有20個月係佗住BB,仲有24個月要餵人奶,以前諗家庭事業兩者兼顧,但其實好難,都係以家庭為先,冇時間諗事業,時間許可先會工作。」

    今次回港拍廣告外,嘉欣更親自為廣告片作曲填詞及演繹,歌曲是在大女Kelly九個月大時創作,當時正正是嘉欣抱着女兒睡覺,腦海突然浮現旋律,立刻錄起,兩星期後就填詞,老公和家人都很喜歡這個作品,有機會大派用場做廣告歌是一個美好回憶,嘉欣近四年沒有錄歌,希望大家喜歡新作,並構思未來做導演。至於會否重返樂壇出碟,她說:「暫時只專注呢一首歌先,如果要簽唱片公司對我嚟講有啲困身,一步步嚟。今次可以創作唱歌已經係夢想實現,十幾年都冇試過,估唔到可以做到。」

     

     

     

     

     

    (綜合報道)

    SHARE