【老公馬廷強感心痛】黎姿難掩興奮:家人係我嘅精神支柱

    黎珈而(前名黎姿,GiGi)今日於中環主持卓珈控股主板上市儀式,身兼集團執行董事、主席兼行政總裁帶領集團由創業板轉到主板上市,GiGi難掩興奮心情,還指父母、弟弟黎嬰也有現身支持,她說:「屋企人嚟晒,好感動,一家人好支持,佢哋係我嘅精神支柱,多謝佢哋咁多年默默喺背後,畀不同意見、支持同鼓勵我。」

     

    GiGi亦謂弟弟同樣感動,並望將弟弟對專業醫學美容概念發揚光大,希望大家都擁有自信與最美狀態。

    提到有否慶祝活動?GiGi說:「都係食吓飯,而家開始上主板,對集團係起步點,我哋仲有好多將來發揮嘅空間。」至於家庭與事業的時間分配,GiGi說:「一半一半,一日24小時除咗幾個鐘瞓覺,一半係畀屋企人,一半係公司,非常非常充實。」

    問到3個囡囡可有投訴?她笑說:「都有少少㗎,成日捉住要我陪佢哋玩,噚晚喺屋企預備時,佢哋以為我考試,因為書枱上好多文件,我同佢哋講『同你哋一樣,要做功課,勤力讀書先有好成績』。」

    至於老公馬廷強見太太辛苦,也相當肉痛,GiGi說:「佢成日叫我唔好做得咁辛苦,叫我休息吓,成日都唔夠瞓,但我作為女性,我希望為女性、為家人做返一啲嘢,將醫學美容樹立最專業嘅定位。」

    原來忙着自己事業的同時,GiGi靜下來時會想到過去拍戲的時光,談到會否有戲癮?她說:「都有掛住演戲,畢竟拍咗20幾年戲,靜落嚟嘅時候會諗返當時嘅感覺,睇番香港電視劇,都會幻想如果係我去演繹會係點?而家冇時間,工作家庭都好充實,所以冇打算返出幕前,但偶然會懷念我嘅演藝工作。」

     

     

     

     

     

    (appledaily)

    SHARE