【笑死網民】鄭希怡PO梁浸浸滑雪片:我真係唔係有心㗎⋯

    藝人鄭希怡(Yumiko)不時都會喺IG曬親子照,超級Warm!

    近日一家三口同埋一大班老友去咗日本滑雪,連日嚟Yumiko都分享咗好多滑雪片,今日終於到囡囡梁浸浸出場喇!

    梁浸浸雖然只得3歲人仔,但其實佢舊年已經學識滑雪,今年仲想挑戰喺山頂衝落去添!

    不過喺睇到佢嘅英姿之前,Yumiko就分享咗段梁浸浸嘅蝦碌片!

    片入面梁浸浸將對雪靴卡上塊滑雪板嘅時候失平衡,推跌咗旁邊個小朋友,場面都幾尷尬……

    但好在係喺雪地,個小朋友呆一呆之後就好快企番起身,睇落都冇咩事。

    Yumiko幫阿女留言:「Sorry…. sorry….我真係唔係有心㗎⋯😣只怪我學藝未精⋯」網友睇完段片都話好好笑,仲話好想同梁浸浸一齊滑雪呀!

    而黃依汶(Emme)都有為囝囝陳真報滑雪速成班,陳真雖然第一次玩Snowboard,但都好快上手,仲滑得相當有型有款!

    Emme見到囝囝靠自己拉住雪兜喺雪地上上落落,突然間覺得陳真大個仔,作為媽咪嘅佢真係倍感安慰呀!

    而陳真上完堂後亦已經攰到冇晒電,返到酒店後就即刻喺張床上瞓着咗,十分可愛!

    Emme喺社交網留言:「對於一個2歲多嘅小朋友玩Snowboard,爸媽表示很滿意,只不過玩左(咗)就個(嗰)一陣就暈倒。」

    (綜合報道/on.cc)

    SHARE