【送自家曲奇恭喜佢生B】陳敏之大讚:佗B時又瘦又靚!

    藝人陳敏之出席退休保險計劃活動,期間試玩模擬退休年齡預測,結果顯示她要93歲才能退休。事後敏之受訪時,笑指不知自己有否如此長命,她謂:「頭先睇到要咁多錢先至可以唔使做,所以要計劃。(你買咗十幾份保險咁多?)尋晚問媽咪,呢啲係佢管,有啲由我出世供到依家,聽到都嚇親!我不嬲係數字白癡,以前都係媽咪叫我簽名,但依家有啲已經唔使供,應該剩番6、7份保險。」

    已育有一子的她,表示有為囝囝買保險計劃未來。由於囝囝年紀尚小,故會暫代供款,待他長大識賺錢便會把責任交回給他。問到會否再生B?敏之謂:「我想,希望係有一仔一女,但實在太忙,每日瞓得3、4個鐘,個仔會一早叫醒我,我都會爭取時間攬佢,但如果兩個小朋友差唔多年紀我會癲!所以等過多一年先至嘗試吓造人。」

    談到誕下麟兒,敏之透露有於社交平台送上祝福,並已送上自家曲奇。她又大讚對方佗B時又瘦又靚,非常厲害。

    (on.cc)

    SHARE