【人仔細細就咁識冧女仔】姚嘉妮:囝囝都有話點解…

    藝人姚嘉妮(嘉嘉)出席「GELOS 攜手電影『新喜劇之王』敢於夢想慶祝酒會」,表示睇完該電影令自己有自我檢討:「身為演員,喺戲入面有好多情節都領略過,例如浸喺水入面、捱飯盒、瞓片場,做藝員唔係好多人心目中咁風光,但只要堅持唔好放棄就得,要做到百分百投入。」

    講到落水戲,嘉嘉早前兩件頭泳裝上陣大騷Fit爆身材、又露馬甲線為拍攝無綫劇集《她。她。她的少女時代》,她表示拍攝前做了不少事前功夫,唔敢放肆大食Keep足一個月。

    「當時係聖誕節、又要食團年飯,搞到要忍口,囝囝都有話點解我On Diet就可以唔食嘢,但佢就唔可以唔食,不過拍完嗰場戲都有鬆一口氣,都好多謝監製專登畀咗呢個安排我。」

    問到元宵節老公可有準備甚麼?她笑言沒特別,惟睇完電影就要趕回家交人。

    又大爆囝囝反而有表示,有甜蜜舉動:「佢喺情人節有畫啲Love Note畀我,佢好Sweet㗎,譬如尋日落完雨塊鏡矇咗,佢會喺塊鏡寫『I love Mami』,佢好識冧我,都驚佢第時變咗情場騙子。」

    (on.cc)

    SHARE