【唔係黃心穎】馬國明坦白話要同佢感情升溫

    無綫劇集《降魔的2.0》(暫名)在將軍澳電視城進行拜神儀式,出席演員包括馬國明、胡鴻鈞、黃智雯、劉佩玥、C君等。

    馬國明與黃智雯在劇中再續前緣,黃智雯指故事是延續第一季,兩人的感情亦升溫,好像有重新戀愛的感覺。馬國明則讚編劇將劇本寫得很好,續集不像新的故事,故事、人物各有發展,但與第一集有很強的連貫性。

    問到劇中可有親熱戲?馬國明說:「我會加囉,梗係唔係蜻蜓點水式,要激情少少,我哋成熟,唔再係十八、廿二嘅戀愛。」

    問到劇集是否會效法美劇一季一季延續落去?

    馬國明說:「我都有問過監製係咪想開第三輯,因為睇劇本結尾留咗好多伏線、好懸疑,但係監製就笑笑口冇答我。(想唔想再開?)都係睇監製、編審,如果個故事去到,自己唔介意。但作為演員,我自己就唔係咁想拍續集,因為演新人物好玩好多,但係如果套劇唔受歡迎,亦都唔會開續集,所以心情好矛盾。」黃智雯則認為劇集可以效法美劇,抽一些角色出來獨立拍攝。

     

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE