【黎諾懿自爆…】苟芸慧:好戥諾懿開心

    藝人苟芸慧(苟姑娘)及黎諾懿出席慈善活動,講到同場有很多小朋友,問到諾懿為何不帶囝囝小春雞來?

     

    他表示:「佢啱啱先發完燒,之前發咗3日高燒,醫生搵唔到咩原因,初頭以為係吽疹,但唔係,又唔係流感,到第4日準備入醫院時就開始退燒,得番微燒,如果唔係今日佢嚟到就會掃場!佢比較活躍,冇時停,如果佢一嚟到我會分心,依家同朋友食飯帶埋佢,我都淨係望住佢,驚佢跌。」

    問到如果追多個豈不是更慘?

     

    諾懿表示:「可能會好啲,因為依家老婆大安旨意叫我湊,但如果生多個就可以推畀佢,依家喺屋企如果個仔整親我可能番唔到屋企。」

    他自爆之前囝囝學他打觔斗,但撼親頭:「腫咗少少,起咗個瘤,我即刻幫佢搓番,但都畀老婆鬧。」

    問到苟姑娘可羨慕諾懿?她即謂:「超羨慕,頭先都有同佢傾偈,其實我有個侄仔,小朋友2至6歲係活躍期,好戥諾懿開心…」

    「依家我就玩住其他人嘅小朋友先,希望遲啲有小朋友時就帶佢哋嚟親子活動。身邊都好多女仔朋友生咗小朋友,希望姊妹帶埋小朋友出嚟聚會。(依家努力中?)努力緊,呢啲嘢唔好畀壓力。」

     

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE