【知道老婆呢方面係弱】蕭正楠坦言唔忍心叫黃翠如…

    藝人蕭正楠(Edwin)現身健步足球活動,並落場比賽,他表示向來有踢足球:「我有同自己啲朋友踢波,有時會撞到啲聾啞人士一齊踢,又或者慈善比賽。」他坦言之前未聽聞健步足球,知道該運動適合50歲以上人士,笑言要跟曹永廉和黎耀祥組隊參加。

     

    提到他與太太黃翠如近日不停在社交網站放閃,日前放了兩人打羽毛球和食漢堡包的相片。

    他說:「唔係放閃,我成日都想佢一齊做運動,但佢嘅運動天賦弱啲,我跑完一圈返嚟,已經見到佢跌咗喺度,仲點忍心叫佢跑,咁有個草地,就同佢一齊打羽毛球,跌都係跌喺草地,不過佢真係少運動。」

    除了踢波,Edwin亦愛睇球賽,問到翠如會否陪他睇波?他說:「佢唔鍾意睇波,不過之前去英國,佢買到曼聯上一季嘅第一場比賽門票,嗰日入咗好多球,真係好開心,啲飛好難買,因為係開季第一場,全場爆滿,我哋都係坐山頂位。」

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE