【被讚撼低同劇90後女演員】38歲李施嬅大爆保養秘訣

    演員李施嬅、張慧儀、王子涵、何浩文、文凱玲、梁敏儀與監製王晶等在尖沙咀出席劇集《荷里活有個大老千》「新春開年飯」齊齊「撈起」。

    曾在外地獲封雙料影后的李施嬅近期憑加拿大劇集《Blood And Water》(血與水)第三季獲提名「2019年加拿大銀幕獎」(2019 Canadian Screen Awards)女配角獎項,該頒獎禮有「加拿大奧斯卡」之稱,屬加拿大最高殊榮的頒獎禮,認真威水。

    李施嬅受訪表示因正在拍劇,三月尾會盡量抽時間到當地出席頒獎禮,近期亦與好姊妹胡定欣一起去挑選「戰衣」,對兩人同時獲得無綫以外的獎項提名感到高興…

    李施嬅表示:「拍緊《荷》嘅時候咁啱係《血與水》面試,係文凱玲用電話幫我拍片面試,因為要拍食煙嘅場面,嗰晚為拍片仲食咗成包煙,搞到作嘔咁滯,後來知道面試得咗,晶哥(王晶)可以話係我嘅幸運星。(有冇信心?)有提名已經好好,因為候選得五個位,我仲係唯一嘅華人,呢個獎亦都冇華人攞過,信心都有啲,可以撼吓嘅。」

    李施嬅被讚保養宜撼低劇中「90後」演員…

    她笑說:「都要保養,靠湯水、花膠滋潤,同埋心景,雖然我冇愛情嘅滋潤,但係有班姊妹嘅滋潤。」講到愛情李施嬅指順其自然,笑謂歡迎大家有「好介紹」給她。

     

     

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE