【早咗兩星期出世】開刀誕B女:唔夠膽抱個女

    去年4月嫁圈外老公何駿杰(Adrian),同年10月宣佈懷孕5個月,本來預產期在今年3月,本月中還搞了Baby Shower。

    今日她在社交網公佈喜訊,囡囡已經出世喇~她擁着囡囡,一臉幸福,囡囡輪廓分明,十分精緻。

    Grace留言:「Hello Alexa, Welcome to the wonderful world! Daddy and mommy are so delighted the moment we see you and you definitely bring so much joy to our family and friends, love you so much my darling baby girl.(Alexa你好,歡迎你來到這個世界,爸爸媽媽見到你好開心,你為我們的家庭及朋友帶來了歡樂,很愛你)」

    Grace再說:「各位aunties uncles, Alexa出世啦,我們都母女平安,BB很健康可愛!現在每分每秒都只想看着她,真是百看不厭。小生命終於在我的肚子裏出來了,令我感動流淚,往後要學習當一個好媽媽,要顧寶寶真的不容易,但很喜歡很喜歡。」

    Grace今日回覆時說:「本來諗住順產,最後開刀生,囡囡早出世咗兩星期,但一切都好健康。我同老公都好開心,囡囡似我老公,係佢前世情人,基本上我喺醫院三日,日日都淨係望住BB,但唔敢抱佢,BB一直放喺我側邊,有一日精神好啲,姑娘入嚟叫我抱吓BB,佢先知我原來未抱過,因為我唔知點去抱佢,佢咁細,好珍貴,結果我到第四日先抱自己個女,諗番都覺自己好傻,好想抱又唔夠膽抱喎。有咗BB,屋企熱鬧咗,照顧BB真係唔容易,我會好好學習,好想同大家公佈呢個消息,多謝晒!」
    現年35歲的07年亞姐冠軍張珮汶(Grace,前名張家瑩)發文公佈喜訊,祝福B女健康快樂啊!

     

     

     

     

     

    (facebook / appledaily)

    SHARE