【唔同阿Sa Joey去旅行有原因】阿嬌:大家明啦!

    鍾欣潼(阿嬌)、曾樂彤、MIRROR成員姜濤與Anson Kong等於尖沙嘴出席意大利皮具品牌Furla Monogram期間限定店揭幕禮。

    提起好姊妹蔡卓妍與容祖兒到北海道旅行,獨欠阿嬌,她說:「我冇放飛機呀,完全唔關我事,而家有屋企,要顧住老公,有家室嘅人你哋明唔明。」

    在逼供之下,阿嬌暗示老公下「禁令」,問她是否將丈夫放在首位?她說:「係!大家明啦!老公重要,姊妹都好重要,做人好難。」

    她又指老公已經請假,鐵定會跟Joey及阿Sa齊齊到希臘旅行,問她可有幫Joey找個伴?阿嬌即爆指最近為Joey到「金童玉女殿」點燈求姻緣,阿嬌說:「我好神心,我去咗金童玉女殿,好難先有人放個位出嚟,好好嘅,我幫佢全年(祈福),包括姻緣,我結婚前媽咪都有幫我點,點咗就結婚嘞。」

    問阿嬌會實際介紹男仔給Joey識嗎?她說:「冇呀!我係宅女,呢樣交畀阿Sa,佢識人多啲,而家物色緊,要搵個好嘅畀佢,佢都要努力,靠自己,外來嘅只係輔助。」

    早前患上甲型流感,日前阿嬌又患腸胃炎,問她為何經常患病?她說:「係啦,冇嘢嘅,小病是福,之前去度蜜月,可能流感未清,喺比利時入咗間酒吧,開咗支香檳,唔知係咪啲藥撞咗,我去到餐廳嘅廁所,坐咗喺門口,入到廁所瞓低咗半個鐘,跟住Michael打電話畀我,好嚴重,真係唔可以撞藥,而家好返好多。」

    記者笑言老公照顧不周,問阿嬌現時是否要調理身體為生B準備?她說:「佢有照顧我,調理返好身體先,唔好講生BB住。」

    (apple daily)

    SHARE