【今年係開心嘅一年】宣萱:啲朋友仲期待過我

    宣萱、陳曉東、關心妍、鄺美雲(Cally)、羅霖、楊小娟與鄧鉅明夫婦等,昨晚在灣仔出席一品牌團年春茗宴,超過數十名人明星到賀,星光熠熠。

    宣萱連趕兩場,其中專程到賀,她更大讚品牌老闆沈慧林(William),二人前年合作創作陀飛輪,宣萱說:「我哋會互相學習,合作好OK,但叫我做生意就唔會嘞,我唔係材料,合作係難得嘅機會,又可以做慈善。」


    宣萱指期待即將到貴州開拍電影版《尋秦記》。

    她說:「今年係開心嘅一年,而家工作已經排到8月,啲朋友仲期待過我,成日會畀意見,我都會同古仔(古天樂)講,故仔不斷改,今次係新版本,我同林峯都好興奮。」

    主人家William開心滿場飛招呼賓客,他透露品牌成績理想,公司踏入第9年,在日本與內地成績均相當理想,他說:「8年嚟都同好多人有crossover,同好多藝人都保持好關係,做任何事,誠信好重要。」而William透露將與利物浦前球星奧雲(Michael Owen)合作,William說:「我好鍾意利物浦,真係好期待,佢對設計嘅要求好高,已經有4、5版嘅改動,最靚係重點。」至於問到酬勞是否很高?William說:「品牌係用技術吸引,有得傾嘅。」

    另外,Cally爆William邀請她合作創作腕錶,她說:「係有叫我,構思吓,唔可以馬虎,自己都要搞珠寶展同活動,等靜下來構思吓,要做到有吸引力,一做就做到最好。」而最近有傳再婚的黃玉郎亦有現身,但卻禮貌地拒絕接受訪問。

    (apple daily)

    SHARE