【余德丞大讚心地好好】蔡思貝:我哋一凹一凸

    藝人蔡思貝和余德丞以螢幕情侶姿態,為《2019國際中華小姐競選》擔任華麗評判團,二人齊齊受訪時亦默契十足。問到思貝可有見過啲佳麗?

    她稱:「只係喺電視見過,今次第一次見,要睇多幾眼,清楚知道佢哋來自邊度同資料,因為都幾難揀,所以想了解多啲!」

    但余德丞則與思貝剛相反,他稱之前見到華姐廣告時,亦刻意避開:「因為第一個感覺最重要,之前電視有廣告我都避開睇,今晚先至第一次見!」身旁的思貝即表示:「咁咪啱囉,我哋一凹一凸!」

     

    余德丞被問到揀華姐的標準,會否是思貝的模樣,又高又瘦又短頭髮?

    他補充說:「佢仲心地好好,睇唔出㗎!其實選得出嚟已經有水準,但第一個感覺好重要,我鍾意啲睇落去好乾淨!」思貝再搭嘴稱:「係呀,你有潔癖!不過,女仔睇女仔係會挑釁啲,自己上過台、經歷過,明白女仔諗乜!」

    最後余德丞亦幫口說:「係呀,你都畀人挑釁過!」思貝稱:「係呀!所以我會着重問題環節,其實選得出嚟,個個都係靚女,反而喺答問題方面,先至可睇到佢哋嘅自信同內涵!」

     

     

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE