【林峯張馨月好事近!?】林夏薇:最緊要佢開心

    林夏薇、林作、楊明等今晚在大埔為出席慈善晚宴,早前林夏薇捲入一宗交通意外,但法官指林夏薇證供矛盾,在疑點利益歸於被告下判被告罪名不成立。

    其後林夏薇在社交網撰文表達不滿,指自己被小路出大路的車撞到,又要到醫院覆診,不過林夏薇昨晚已經釋懷:「條腰好番啲,前兩日仲學番跳舞,啲嘢過咗去,經一事長一智。唔會驚咗揸車,但會自己揸少啲,自己都會小心啲,今日都特登裝番車cam。」

     

    昨日能穿上高跟鞋出席活動

    林夏薇指自己生意好忙,沒有時間為小事再嬲,講到洪永城日前到她的餐廳食飯,又多口問拎特許經營權,林夏薇笑言:「多謝佢支持,啲fans話俾1%佢,其實我都睇緊有冇得合作。」工作忙有否考慮造人?她說:「冇抵觸,最緊要調理身體先。」

    林峯早前帶同女友張馨月回鄉,是否好事近?

    林夏薇不敢代堂兄回答:「唔知喎,我個次冇去,我哋分批去。我唔敢講佢啲嘢。」家人有沒有訂她的餐廳開party?她說:「如果係實我book嘅,(到時佢真係結婚會唔會包酒席?)唔介意,最緊要佢開心,不過以我所知佢係工作為主。」

     

     

     

     

     

     

    (on.cc / appledaily)

    SHARE