【懷孕4至6個月時…】吳日言自爆當初造人多年失敗原因

    日前吳日言(Yan)與茜利妹應安全套品牌邀請,網上開Live大談人妻不設防話題。一開始茜利妹便「大讚」吳日言:「你做咗人妻、阿媽之後仲勤力過做偶像嗰陣!見你出活動出Post好密集!差在未『直播餵奶』(母乳)!有冇諗過呢?」

     

    Yan說:「黐線!梗係冇啦!」茜利妹則反駁指官恩娜亦有用勁遠鏡自拍餵母乳,Yan坦言有考慮用「勁近鏡」及大特寫胸部自拍餵奶,可是絕不會公開。


    茜利妹問Yan囡囡快100日大,她的生活可回復正常?Yan打算在女兒100日時,食雪糕慶祝及再開始做運動,茜利妹再問:「咁性生活呢?」Yan卻說:「反而想講番佗BB時嘅性生活,醫生話懷孕4至6個月都可以有性生活。」

    又指大肚行房,她與老公都不太享受。更自爆曾努力造人多年也不成功,是因為…

    計錯日子:「原來一個月只得一日(排卵),所以當日要盡做!最好一日『Do兩鑊』!」

     

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE