【已經融入家中】麥美恩冧認…

    藝人麥美恩(Mayanne)出席生活護理品牌活動,身穿少少低胸連身短裙的她即場炮製沙律。

    問她可是多了品牌工作?她表示:「好開心,多謝客戶搵我。(進帳唔少?)穩定,拍節目同做司儀嘅時間穩定,工作易分配,依家可以帶爹哋媽咪去旅行,之前帶咗佢哋去泰國,嚟緊7、8月會帶佢哋去美國。(愈去愈遠喎?)辛苦都值得嘅。」

    講到父母日前從加拿大來港幫她慶生,她表示:「媽咪仲喺香港,但爹哋就返咗去,嗰晚食飯都好開心,有切蛋糕,又見到好多朋友。」

    講到獲神秘人送花,問到可是緋聞男友許文軒(Edmond)送?

    她笑言:「間接都係佢送,其實係駱胤鳴同佢另一半代佢送。(咁Edmond實際送咗咩畀你?)佢送咗去水腫嗰啲碌碌,知我攰同想fit啲。」

    她又笑言當晚Edmond都有在場慶生,問到可是首次見家長?她笑言:「唔係,上年生日都一齊。(父母對佢印象點?)覺得佢幾好笑、幾cute。(過關?)冇乜所謂,做朋友。(咁作為男友呢?)佢哋又冇問。(佢哋有冇問你哋緋聞啲嘢?)嗰晚佢哋都攞出嚟講笑。」

    問到緋聞可有影響他們找另一半?她笑言:「有影響佢呀,佢係筍盤嚟㗎。(咁你呢?)我都係筍盤,又獨立又靚又識煮嘢食。」

    (on.cc)

    SHARE