【做好準備】江若琳入院:呢個3月開始…

    「生煎包王子」蕭潤邦(Oscar)去年迎娶江若琳時承諾無論甚麼情況下都會照顧佢一生一世,真係好感動!

    江若琳昨晚在facebook貼出留院臥病床相片,她留言:「呢個3月開始,決意將身心上唔好嘅嘢,唔好嘅能量都全部送走!等我休養一下後,一定能量滿滿,繼續努力生活!#瞓夠就要出關#我有嘅係曼聯精神。」Oscar即留言:「Take care!」

    《蘋果》今日聯絡江若琳問候,她短訊回覆:「我冇咩大事呀,只係一啲女人經常會出現嘅小毛病,咁都拖咗好多年,今年想的起心肝處理咗佢,調理好身體,為人生下一步作好準備呀。放心,大家都要身體健康呀!」

    到底處理甚麼?江若琳續說:「女人好平常會出現嘅小瘤,冇咩大問題。常見嘅小病小痛啦,唔係咩大手術,瞓返十日八日就冇事啦,我有藉口大覺瞓十日。」

    Oscar貼身照顧,出院後是否由老公包辦家務?江若琳答:「我老公有一個好好嘅優點,就係好鍾意做家務,所以係唔係都係佢做,佢有潔癖,日日都要吸塵。」

    (apple daily)

    SHARE