【拍拖近30年 曾勸戒毒及鼓勵入娛樂圈】家中低調完婚

    於2月12日入紙註冊,與58歲女伴邱巧貞拉埋天窗。

    他與拍拖逾30年女友邱巧貞今早在家中舉行簡單而隆重婚禮,由邱巧貞胞妹及前黑社會大佬陳慎芝做證婚人,余美蓮律師主持婚禮,陳慎芝好友黃永成博士也在場見證。

     

     

    陳慎芝與69歲資深演員「基哥」李兆基認識50多年,以前勸導他戒毒,推薦他入娛樂圈,之後更跟隨信主,陳慎芝今早接受《蘋果》訪問時說:「多謝傳媒關心,今朝8點半開始,多謝律師義務做監婚人,我就做證婚人,OK喇!祝福佢,希望佢身體健康,當然萬物都有終結,我希望佢活多十年、八年就開心嘞,差唔多啦!」

    他指女方太緊張,交換戒指時,不小心跌戒指,他說:「阿基有咩未見過,呢啲濕濕碎,但佢因為身體唔好,余美蓮律師要佢企兩次,雖然人少,但都揸正嚟做,要佢企起身宣誓同交換戒指,佢就有少少忟。不過,過程好順利,大約半小時完成。」

    問到送甚麼禮物予一對新人?陳慎芝說:「都係兩封利是啦!」他指邱巧貞30年來照顧基哥,終於有名份,之前叫阿Ann,今日叫她李太,她已經很開心。

    而基哥早前獲政府恩恤獲派公屋,陳慎芝透露幸得一班基層朋友幫手,他說:「有一點都想澄清番,其實演藝界係冇人協助過佢,之前做手術係政府畀,阿基都有少少唔開心,覺得圈中人得個講字,有關心冇行動,但我覺得冇得怪人,要怪怪自己唔識打算。好彩有班基層朋友,力到心到,最重要開心。」

    片中見邱巧貞為李兆基戴戒指,他亦配合朋友要求跟太太擺pose拍照留下美好回憶,身穿粉紅色衫的邱巧貞胞妹,坐在一旁為他們鼓掌,陳慎芝早前受訪時說到基哥現在健康情況,他指基哥有進展,頭腦清醒,但身體好弱,今日見基哥精神不錯。

    基哥經歷過兩次中風,近年他淡出影圈…

    去年11月患上肝癌,曾一度想放棄治療,多得親友鼓勵,最後入院做手術,成功切除肝臟腫瘤,康復進度理想,出入以枴杖支撐身體行走,二人相伴30年,可謂患難見真情,終於結束愛情長跑。

     

     

     

     

    (appledaily)

    SHARE