【囡囡會去加拿大讀小學】陳柏宇:到時中文退步唔緊要

    樂隊Mr.成員Dash及孿生兄弟譚健榮今日在柴灣,為陳柏宇、朱薰主持的ViuTV節目《闔家學術常識問答比賽III》錄影,朱薰是譚健榮的老婆;陳柏宇表示背稿差,所以做主持能力低。

    提到香港的傳統學校多數要背書死記,會否將來讓女兒讀國際學校?他說:「我打算遲啲畀佢返加拿大讀小學,之前喺香港就讀本地學校,講吓中文,因為過到加拿大,係唔係都會講英文,到時中文退步唔緊要,屋企人會同佢講中文。」

    對於謝霆鋒於下周日在亞洲國際博覽館露天廣場參與音樂會,屆時樂隊Mr.將有份演出,問到會否與霆鋒合作?譚健榮說:「冇,好似一個音樂節,每part有兩隊band玩45分鐘,今次喺亞博嘅空地,都幾新鮮。」

    問到是否首次在戶外做騷?Dash說:「之前都有,但喺香港做戶外騷嘅地方,3隻手指數得晒,因為嘈少少都被人投訴,其實喺工業村做都得,之前試過喺工廠大廈拍MV都投訴,因為啲聲去到住宅嗰邊。」

    SHARE