【林峯屢傳婚訊】吳千語搖搖頭:不過我覺得…

    香港電影導演會三十周年晚宴暨年度頒獎典禮昨晚在尖沙嘴舉行,出席者有特首林鄭月娥、會長劉偉強、盧海鵬、吳鎮宇、黃秋生、惠英紅、曾美慧孜、黃德斌、潘燦良、任賢齊、胡定欣、周家怡、Jessica C.與老公安志杰、方中信、麥子樂、姜皓文、薛凱琪、衛蘭、鄧麗欣等等。

    吳千語表示今年未有作品推出,所以在導演會頒獎典禮未有提名。近年,千語多數在大陸工作,幸好媽媽是浙江人,所以她能夠適應:「電視劇都係剛起步。(轉型?)依家做藝人行騷、網紅、演戲乜都要做,各方面一齊進行,把握每一個機會。」

    談及感情事,她表示不太重要,開心得閒才拍拖。男友施伯雄有沒有詐型?千語說:「現階段係工作重要,另一半會理解,起碼過多幾年先諗另一個階段,(結婚?)係呀!(未傾到呢個話題?)太早喇,女仔都要有自己嘅事業。」

    對於舊愛林峯與女友張馨月傳結婚,千語平淡地說:「成日都咁講,(聽到厭?)啲人講嘅嘢,好多嘢都唔係真。」

    跟林峯還有聯絡嗎?千語搖搖頭。追問她與林峯是否不再是朋友?她說:「冇嘢嘅,見到咪見。」介意合作嗎?她稱:「唔講喇,有機會先算,冇乜所謂,不過我覺得唔會有呢個機會,唔會咁啱啩,咁多人。」

    (綜合報道/apple daily)

    SHARE