【結婚15年仲係咁Sweet】郭可盈:一個不懂浪漫的男人今天令我倍感浪漫

    郭可盈與林文龍於2004年拉埋天窗,轉眼間二人已經結婚15年,二人育有9歲獨女林天若(津津),一家三口樂融融,不時在社交網貼相分享家庭樂。

    幸福人妻可盈昨晚在Instagram貼出一束美麗玫瑰花照片,原來昨日是可盈和文龍的水晶婚紀念,一對夫妻恩愛15年,共同經歷不少大小事,可盈留言:「一個『不懂浪漫的男人』,今天令我倍感浪漫!謝謝女兒為我們送上暖暖的祝福!」

    好多網民大讚文龍好sweet,話結咗婚咁多年佢仲有呢份心思真難得,仲話有囡囡同老公喺身邊,相信可盈覺得係最幸福嘅事呀!

    老公文龍送上靚花冧老婆,賀卡上寫了「Dear my love」,不過囡囡似乎比爸爸更細心,她親手製作一張賀卡,並寫上:「Love is Forever! Happy 15 Anniversary!I wish you will be happy always and of course love each other forever.God bless you.」最鬼馬是下款有一行小字溫馨提示父母「Enjoy your day with your lover」。

     

    (綜合報道)

    SHARE